E-mail adresa
Lozinka
 
Zaboravili ste lozinku? ?
E-mail adresa
Kontakt telefon
Hrvatska
+385 21 456-456
Radno vrijeme
Pon - Sub
08:00h - 20:00h
Ned
08:00h - 20:00h

Kućni red

KUĆNI RED PRIVATNOG SMJEŠTAJA


Kako bismo Vam osigurali ugodan boravak i otklonili moguće nesporazume, molimo da se upoznate s kućnim redom. Prilikom potvrde rezervacije podrazumijeva se da ste upoznati s njegovim točkama i s njima suglasni te da ćete ih se u potpunosti pridržavati. Nepridržavanje pravilnika o kućnom redu može rezultirati otkazom rezervacije i naplatom pune cijene boravka, bez obzira na eventualni raniji prisilni odlazak.

  • Kako bi domaćin mogao prijaviti boravak, po dolasku u smještajnu jedinicu gosti mu trebaju predati osobne dokumente za sve osobe (putovnice ili osobne iskaznice, voucher) i platiti ostatak svote za smještaj. Osobni dokumenti gostu moraju biti vraćeni unutar 24 sata.
  • Tijekom boravka, za sve informacije i pomoć domaćin gostu stoji na usluzi. Predlažemo da primjedbe na kvalitetu smještaja gost odmah prijavi domaćinu, a ako on ne poduzme potrebne mjere, da kontaktira agenciju.
  • Gosti su odgovorni za red i čistoću smještaja i obavezni su ih održavati. Domaćin nije dužan čistiti i pospremati za vrijeme boravka gostiju, niti iznositi smeće iz smještajnih jedinica.
  • Domaćin će promijeniti posteljinu svakih 7 dana. Domaćin nema obavezu gostima dati ručnike, kuhinjske krpe, toaletni papir, higijenske potrepštine, sredstva za čišćenje i pranje posuđa, ležaljke i suncobrane.
  • Domaćin nije obavezan ni odgovoran za organiziranje slobodnog vremena i animaciju gostiju.
  • Gosti su sami dužni brinuti se za svoje stvari i dragocjenosti ostavljene u smještajnim jedinicama, a vlasnik ne odgovara za njihov eventualni nestanak. Kada izlaze vani, gosti obavezno moraju zaključati vrata i zatvoriti prozore.
  • U odsutnosti gosta domaćin nema pravo ulaziti u iznajmljenu smještajnu jedinicu. Iznimka su osobite okolnosti zbog kojih je neophodno ući - radi opasnosti i sprječavanja nastanka štete. O svom ulasku vlasnik je dužan izvijestiti gosta u njihovom prvom sljedećem kontaktu. U slučaju opravdane sumnje domaćina da je napravljena šteta, gosti su obavezni omogućiti mu ulazak u smještajnu jedinicu radi provjere situacije.
  • Kućne ljubimce gosti u smještajnu jedinicu mogu uvesti samo uz dopuštenje domaćina i agencije. Dovođenje kućnih ljubimaca bez prethodne najave u rezervaciji nije dopušteno, a u takvom slučaju vlasnik stana i agencija imaju puno pravo gostu otkazati smještaj. Gost je obavezan paziti da kućni ljubimac ne hoda po namještaju i ne nanosi štetu te odmah očistiti njegov izmet u apartmanu, dvorištu, kući, njezinoj neposrednoj blizini i na plaži. Ako je prethodno bilo dogovoreno da će kućni ljubimac boraviti izvan objekta, strogo je zabranjeno držati ga u smještajnoj jedinici.
  • U smještajnu jedinicu nije dopušteno unositi oružje, lako zapaljive i eksplozivne tvari, tvari s jakim ili neugodnim mirisom te bilo koje sprave za pripremu hrane (kuhalo i sl.) ili druge električne aparate (ventilator i sl.) bez dozvole vlasnika.
  • Molimo goste da čuvaju iznajmljenu smještajnu jedinicu i odnose se obzirno prema namještaju i opremi u interijeru i eksterijeru kuće. Nije dozvoljeno premještati namještaj iz jedne prostorije u drugu ili iznositi opremu iz interijera u drugu smještajnu jedinicu, izvan kuće ili na plažu (stolice iz kuhinje na terasu, pribor za pripremu i konzumaciju hrane u drugu smještajnu jedinicu, ručnike ili pokrivače iz apartmana na plažu, ležaljke s bazena na plažu i sl.).
  • Opremu i uređaje koji nisu sastavni dio ponude smještajne jedinice (roštilj, garaža i sl.) dozvoljeno je koristiti samo uz suglasnost domaćina.
  • Kada izlazi iz smještajne jedinice, gost obavezno mora zatvoriti suncobrane, isključiti rasvjetu, električne naprave, plinske instalacije i zatvoriti slavine. Posebno treba paziti da se nepotrebno ne ostavlja upaljen klimatizacijski uređaj dok gost nije u smještajnoj jedinici te da ga ne koristi uz otvorene prozore i vrata. Zabranjeno je hlađenje hrane i napitaka tekućom vodom. Također je zabranjeno bacati otpatke u zahodske školjke, umivaonike i druga mjesta koja nisu za to predviđena, u što su uključeni i dvorište te neposredna blizina kuće.
  • U slučaju rezerviranja smještaja u objektu tipa „Robinzonski turizam“, gost je obavezan štediti vodu i struju, odnosno ne smije bez dozvole vlasnika koristiti aparate koji troše puno električne energije (glačalo, sušilo za kosu i sl.).
  • U interijer i eksterijer smještajne jedinice strogo je zabranjeno dovoditi osobe koje nisu korisnici tog smještaja. Ukoliko budu pronađene osobe koje nisu registrirane ili najavljene prilikom rezervacije, domaćin i agencija imaju puno pravo otkazati smještaj svim gostima. Gosti iz drugih stanova u kući ili iz drugih kuća koje nisu u vlasništvu domaćina nemaju pravo boravka u smještajnoj jedinici bez njegovog izričitog dopuštenja.
  • Gost koji namjerno ili nehotice počini kvar ili štetu na imovini, morat će domaćinu nadoknaditi puni iznos nastale štete. Vlasnik objekta može tražiti od gosta depozit za svaku rezerviranu smještajnu jedinicu. Gost uplaćuje depozit na dan dolaska u rezervirani smještaj. Depozit se u cijelosti vraća gostu na dan odlaska, ukoliko ostavlja smještajnu jedinicu u stanju koje je zatekao na dan dolaska. Informacije o naplati i visini depozita gost može provjeriti u cjeniku smještajne jedinice i u voucheru.
  • Ukoliko gost na dan dolaska u rezervirani smještaj stiže nakon 20:00 sati, obavezan je prethodno nazvati vlasnika objekta ili agenciju te najaviti kasni dolazak, kako bi se izbjegla situacija da domaćin, uz pretpostavku da gosti neće doći, u smještajnu jedinicu primi druge goste.
  • Na dan odlaska gosti smještajnu jedinicu trebaju napustiti do 10:00 sati kako bi bila očišćena i pripremljena za druge goste koji dolaze poslije i imaju pravo ulaska od 14:00. Objekt koji je gost unajmio dužan je ostaviti u stanju u kakvom ga je zatekao na dan dolaska - urednog i neoštećenog.
  • Od 22:00 sati do 8:00 sati vrijeme je noćnog mira, a od 14:00 sati do 17:00 sati vrijeme popodnevnog mira. Molimo goste da u tom vremenu ne smetaju domaćinu i njegovim susjedima, kao ni drugim gostima u kući.
  • Gostu koji se ne pridržava kućnog reda i remeti mir može se otkazati smještaj. Ako domaćin ili agencija zbog povrede pravila kućnog reda gostu otkažu smještaj, ne vraćaju mu uplaćeni iznos, bez obzira na skraćeni boravak.
  • S početkom korištenja smještaja podrazumijeva se da je gost upoznat s kućnim redom i da pristaje na ovdje istaknute obaveze i uvjete. Svi sporovi koji se ne mogu interno riješiti s domaćinom ili agencijom bit će riješeni intervencijom policije ili suda u Splitu. Sve reklamacije uzimaju se u obzir samo ako su prijavljene za vrijeme boravka. Naknadne reklamacije ne uvažavamo.

KUĆNI RED - SVJETIONICI

Zaštita prirode kod svjetionika je na najvišem nivou. Svaki gost treba čuvati prirodu od onečišćenja, otpadaka i požara. Za vrijeme noći nije dozvoljeno paliti otvorenu vatru, baterijsku lampu, svijeće ili u apartmanu upaliti jako svjetlo, ukoliko se prije ne zatamne prozori, jer se na taj način ugrožava sigurnost plovidbe brodova. Za sve aktivnosti (pecanje, podvodni ribolov i ronjenje) potrebno je posjedovati dozvole. Ukoliko se gost ne pridržava kućnog reda, Adriatic.hr ima pravo gostu trenutačno otkazati smještaj.

Adriatic.hr
Poljička cesta 26
21000 Split, Hrvatska
tel: +385 21 456-456
fax: +385 21 456-789
gsm: +385 91 234-5641
e-mail: info@adriatic.hr
OIB: 16364086764
ID: HR-AB-21-020038491
Plaćanje osigurano SSL enkripcijom
Generiranje: s | XML: s | PHP: s
Memorija: MB | Host: | XML Service(0)
Adriatic.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica, slažete se s njihovim korištenjem. Saznajte više... Zatvori