Horario Icon clock Libro de visitas Icon guestbook Contacto Icon phone

System administrator (Linux & Windows) (m/ž)


System administrator (Linux & Windows) (m/ž)

Tražiš radno okruženje u kojem tvoj posao nije samo „održavanje sustava“, nego stvaranje stabilnog, sigurnog i pouzdanog IT okruženja za cijelu kompaniju? Mjesto gdje tvoj doprinos izravno poboljšava produktivnost kolega, sigurnost podataka i kvalitetu naših usluga? U Adriatic.hr-u tražimo osobu koja želi biti važan dio našeg IT tima i sudjelovati u planiranju, izgradnji i modernizaciji infrastrukture — od servera i mreže do automatizacije i sigurnosti.

Ako te veseli rješavanje tehničkih izazova, optimizacija sustava i uvodjenje kvalitetnih rješenja, nastavi čitati.

Naša infrastruktura uključuje:

  • - Windows 2022 domenu sa 70+ Windows 10 radnih stanica

  • - CentOS 6/7, Debian i Rocky Linux servere

  • - Proxmox/oVirt virtualizacijske sustave

  • - Cisco CBS/SG preklopnike

  • - Cisco Meraki MX67 vatrozid

  • - Kerio Connect e-mail server

  • - Asterisk + FreePBX + HylaFAX telefonsku centralu

  • - Zabbix sustav za nadzor

  • - Haproxy, Nginx, Apache

  • - Jenkins, GIT/GitLab

  • - Puppet i Terraform automatizaciju

Opis posla:

  • - planiranje, implementacija i nadzor IT sustava

  • - administriranje Linux i Windows servera

  • - upravljanje Windows domenom i korisničkim radnim stanicama

  • - upravljanje infrastrukturom putem Puppeta (konfiguracija, automatizacija, sigurnost)

  • - migraciju CentOS 6/7 sustava na Rocky Linux 9

  • - rad s Haproxy/Nginx/Apache sustavima za load balancing i web promet

  • - upravljanje CI/CD procesima pomoću Jenkinsa

  • - administriranje Proxmox/oVirt virtualizacije

  • - automatizacija svakodnevnih zadataka

  • - izradu i održavanje tehničke dokumentacije

  • - po potrebi podrška korisnicima

Idealan kandidat

Tražimo stručnu, odgovornu i proaktivnu osobu koja se želi pridružiti našem IT timu i doprinositi razvoju stabilne i moderne infrastrukture.

Poželjno je da imaš:

  • - najmanje 4 godine iskustva u radu s Linux i/ili Windows Server okruženjima

  • - skustvo s Active Directory-em

  • - znanje rada s Puppetom i/ili Terraformom

  • - iskustvo s virtualizacijskim okolinama

  • - odlično poznavanje Haproxy/Nginx/Apache sustava

  • - iskustvo s RabbitMQ-om

  • - iskustvo u korištenju Jenkinsa za CI/CD

  • - proaktivnost u rješavanju problema

  • - sposobnost timskog rada i jasne komunikacije

Prednosti

  • - Microsoft, CCNA, RHCE ili Puppet certifikati

  • - iskustvo s PostgreSQL administracijom

  • - iskustvo s Dockerom ili Kubernetesom

  • - iskustvo s mrežnim vatrozidima

  • - poznavanje Proxmox/oVirt platformi

  • - interes za nove tehnologije i unapređenje infrastrukture

Što možeš očekivati:

          - okruženje u kojem tvoj rad ima stvaran utjecaj

          - slobodu predlaganja i razvijanja novih ideja

          - alate i resurse koji olakšavaju rad i automatizaciju

          - jasna očekivanja, otvorenu komunikaciju i prepoznavanje truda

          - uključenost u zanimljive projekte koji oblikuju rad cijelog sustava

U nastavku pročitaj kojim se još stvarima možeš veseliti.

          - Profesionalni razvoj: Bitno nam je da tim uči i razvija se. Knjige, online tečajevi, konferencije sve ti stoji na raspolaganju. Redovito ćeš komunicirati 1 na 1 sa svojim voditeljem i ostalim članovima tima a sav tvoj osobni napredak i rezultati neće ostati nezamijećeni.

          - Plaća: Konkurentna i ovisna o senioritetu, mijenja se na godišnjoj razini, a uz plaću možeš očekivati dodatke kao što su npr. uskrsnica, dodatak za godišnji odmor, rođenje djeteta, vrtić, dodatak za duže bolovanje, besplatan prijevoz, jubilarne nagrade, 13. i 14. plaću (ovisno o stažu)... Izbjegavamo prekovremene, ali                ako se ipak dogode plaćamo uvećano svaku odrađenu minutu.

          - Work life balans: Posao nikad ne nosiš doma, rokovi su razumni i realni, radno vrijeme tijekom dana je fleksibilno, a godišnji odmor koristiš kad poželiš.

          - Ured: Posao se obavlja on site, u našem uredu u Splitu – moderno opremljenoj zgradi u samom srcu grada, svega 10 minuta pješke od plaže. Imamo super opremljenu kuhinju, prostore za opuštanje i dinamičnu atmosferu u kojoj je ugodno raditi.

          - Preseljenje: Ako ti treba dozvola za rad, tu smo, a dobit ćeš i mjesečnu subvenciju za smještaj po vlastitom izboru.

          - Brinemo o zdravlju: Sudjelujemo u svim tvojim zdravstvenim troškovima, a da bi ih bilo što manje, sufinanciramo i tvoje sportske aktivnosti izvan tvrtke.

          - Prehrana: Stalo nam je da se i zdravo hraniš pa ćemo ti subvencionirati narudžbu gotovog obroka iz lokalnih restorana ili ti dati dodatak na plaću kako bi mogao pripremiti nešto u svom aranžmanu.

          - Kultura: U Adriatic-u je MI uvijek ispred JA, težimo tome da budemo što bolji, brži i jači, jer razvojem naših zaposlenika razvijamo i našu tvrtku. Uvijek dajemo sve od sebe i kad radimo i kad se zabavljamo.

Pridruži se uspješnoj priči koja traje već 20 godina i svojom vizijom ojačaj naše mjesto vodeće agencije u Hrvatskoj na području pružanja online booking usluga privatnog smještaja. Čekamo te!

Rok za prijavu: 21.11.2025 - 06.12.2025
 
 
 
 
 
 
 
CV *
Podržani formati: pdf, odt, doc, docx; Maksimalna veličina: 4MB; Maksimalan broj dokumenata: 3