| Glava | Opis | Članak |
|---|---|---|
| I. | UVODNE NAPOMENE | 1 |
| II. | ULAZAK U POSLOVNU ZGRADU I KONTROLA BORAVKA | 2-10 |
| III. | ZAJEDNIČKE PROSTORIJE | 11-13 |
| IV. | RED I MIR U POSLOVNOJ ZGRADI | 14 |
| V. | OSTALE ODREDBE | 15-20 |
| VI. | ZAVRŠNE ODREDBE | 21-22 |
Na temelju članka 86. stavka 1. točke 6. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (NN 91/96.) i članka 3. stavka 3. Pravilnika o radu Adriatic.hr d.o.o. iz Splita, OIB: 16364086764, dana 01. 08. 2024 godine donosi
Kućnim redom propisuje se ulazak i izlazak, pravila ponašanja, održavanje reda i mira, čistoće, itd. u poslovnoj zgradi, na adresi Split, Poljička cesta 26 (u daljnjem tekstu: poslovna zgrada), na njenom parkirališnom i garažnom prostoru, na vatrogasnim prilazima, kao i na dvorišnom prostoru poslovne zgrade u granicama katastarske čestice na kojoj je poslovna zgrada sagrađena, a na kojoj Adriatic.hr raspolaže isključivim ili djelomičnim vlasničkim pravima.
Kućnog reda trebaju se pridržavati svi korisnici poslovne zgrade i gosti.
Korisnicima poslovne zgrade smatraju se:
Gostima se smatraju:
Pridržavanjem Kućnog reda korisnici poslovne zgrade i gosti iskazuju međusobno poštovanje, čuvaju zgradu i imovinu svih korisnika zgrade, te jedni drugima omogućuju nesmetan rad.
Od svih korisnika poslovne zgrade i gostiju očekuje se da se prema zgradi i imovini koju u njoj koriste odnose kao prema zajedničkom dobru koje u zajedničkom interesu trebaju štititi.
U poslovnu zgradu se ulazi s Poljičke ceste i kroz garažne prostore.
Svi zaposlenici Adriatic.hr-a, zakupci i njihovi zaposlenici mogu slobodno ulaziti i izlaziti iz zgrade koristeći svoj ključ ili magnetnu karticu.
Svaki zaposlenik Adriatic.hr-a i zakupca zadužuje jednu magnetnu karticu i, prema potrebi, ključeve. Zaposlenici Adriatic.hr-a magnetnu karticu (ili ključeve) dobivaju od ovlaštene osobe Adriatic.hr-a za tehničke poslove. Zaposlenici zakupca magnetnu karticu (ili ključeve) dobivaju od svog poslodavca (odgovorne osobe zakupca), koji ju je prethodno primio od ovlaštene osobe Adriatic.hr-a za tehničke poslove.
Odgovorna osoba zakupca dobiva po jedan ključ za sva glavna ulazna vrata (istočni i zapadni ulaz s Poljičke ceste) i, prema potrebi, za ulazna vrata na katu.
Svaku promjenu broja i statusa svojih zaposlenika (novo zapošljavanje i sl.) odgovorna osoba zakupca dužna je prijaviti ovlaštenoj osobi Adriatic.hr-a za tehničke poslove.
Po prekidu ugovora o zakupu prostora neoštećene kartice i ključevi trebaju se vratiti ovlaštenoj osobi Adriatic.hr-a za tehničke poslove.
Gubitak kartice ili ključa odgovorna osoba zakupca dužna je odmah prijaviti ovlaštenoj osobi Adriatic.hr-a za tehničke poslove. Gubitak ili trajno oštećenje kartice naplatit će se od zakupca, u iznosu od 30 EUR + PDV. U slučaju da zaposlenik Adriatic.hr-a izgubi ili trajno ošteti karticu, šteta će se naplatiti direktno od zaposlenika.
Ulazna vrata su otključana od 8 h do 22 h, a za ulazak je potrebna kartica. U vremenu od 22 h do 8 h u zgradu se ne može ući bez ključa ili magnetne kartice.
Svi korisnici zgrade i gosti dužni su prilikom ulaska i izlaska iz poslovne zgrade za sobom zatvoriti vrata.
U zgradu ne smiju ulaziti osobe koje nisu korisnici prostora, odnosno osobe koje nisu njihovi gosti. Korisnici poslovne zgrade su odgovorni za svoje goste koji ulaze u poslovnu zgradu.
Ulazak u zgradu reguliran je parlafonom.
U poslovnu zgradu ne smije se ući u neprikladnoj odjeći.
Zabranjeno je uvoditi životinje u poslovnu zgradu.
U cilju održavanja sigurnosti, praćenja sustava zaključavanja ulaznih vrata izvan redovnog radnog vremena te radi evidencije ulaska i izlaska stranaka i gostiju iz poslovne zgrade, instaliran je videonadzor.
Nadzorne kamere pokrivaju prostor ulaznih vrata, stubišta i dijela hodnika. Snimljeni zapis se pohranjuje na disk računala. Kamere snimaju prostor 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Na drugom katu poslovne zgrade instaliran je alarmni sustav. Zaposlenik koji prvi dođe na posao obavezan je isključiti alarmni sustav pomoću šifre koju će mu dodijeliti ovlaštena osoba Adriatic.hr-a za tehničke poslove. Na kraju svakog radnog dana posljednja osoba koja napušta uredske prostore na drugom katu poslovne zgrade dužna je pomoću dodijeljene šifre uključiti alarmni sustav. Tipkovnice za uključivanje i isključivanje se nalaze u hodniku pored istočnih i zapadnih vrata.
Protupožarni aparati nalaze se u hodnicima, na označenim mjestima, na svakom katu.Osoba koja primijeti opasnost od požara ili požar obvezna je najprije aktivirati protupožarni alarm. Također, dužna je otkloniti opasnost, odnosno pristupiti gašenju požara i ugasiti ga ako to može učiniti bez opasnosti za sebe ili druge osobe. Ako to ne može učiniti, dužna je odmah o požaru obavijestiti:
Čim primijeti da se radi o izvanrednoj situaciji u poslovnoj zgradi (provala, oštećenje, poplava i sl.), osoba treba hitno reagirati i obavijestiti obje službe iz prethodnog stavka.
Adriatic.hr ne preuzima odgovornost za eventualnu krađu ili nastanak materijalne štete u poslovnoj zgradi koju su počinile ili prouzročile druge osobe. Korisnici poslovne zgrade dužni su odmah obavijestiti i dostaviti ovlaštenoj osobi Adriatic.hr-a za tehničke poslove predmete koje su pronašli u poslovnoj zgradi, a nisu njihovo vlasništvo. U slučaju gubitka predmeta korisnici zgrade i gosti mogu se obratiti ovlaštenoj osobi Adriatic.hr-a.
U uredskim prostorima zgrade nalaze se zasebni regulatori temperature klimatizacijskog uređaja i rekuperator zraka. Adriatic.hr se obvezuje upoznati zakupca s načinom korištenja regulatora i rekuperatora.
Prilikom napuštanja objekta i nakon završetka radnog vremena, posebice uoči vikenda i praznika, svi korisnici poslovne zgrade dužni su provjeriti jesu li u prostorijama koje koriste, kao i u zajedničkim prostorijama, ugašena svjetla, regulator i rekuperator, a sve u cilju štednje električne energije.
Zajedničkim prostorijama se smatraju hodnik i sanitarni čvorovi na prvom katu, kuhinja i terasa poslovne zgrade. Svaki korisnik zajedničkih prostorija obvezan je ostaviti ih uredne i čiste, što uključuje pranje posuđa ili njihovo odlaganje u perilicu, bacanje otpadaka i sl.
Kuhinjom se mogu služiti isključivo korisnici zgrade te gosti u njihovoj pratnji.
Svako korištenje zajedničkih prostorija koje se sastoji od većeg broja ljudi (npr. domjenak, proslava, grupni ručak i sl.) korisnici zgrade su dužni barem jedan dan unaprijed najaviti ovlaštenoj osobi Adriatic.hr-a za tehničke poslove. Prilikom organiziranja domjenaka, ručkova i drugih proslava korisnici zgrade su dužni pospremiti hranu i posuđe te baciti smeće i počistiti prostorije.
U skladu s odredbama Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (NN 125/08) u svim prostorijama poslovne zgrade potpuno se zabranjuje pušenje. Pušenje je isključivo dozvoljeno na zajedničkoj terasi, u za to predviđenom prostoru na istočnom stubištu, te ispred istočnog ulaza u zgradu. Pušači su obvezni ostaviti terasu čistu i primjereno zbrinuti pušačke otpatke.
Za čišćenje svih zajedničkih prostorija i prostorija koje koriste zaposlenici Adriatic.hr-a odgovoran je Adriatic.hr.
Za održavanje čistoće u prostorijama u poslovnom objektu koje su u najmu odgovorni su zakupci. Zakupci, odnosno osobe koje oni ovlaste, dužni su održavati poslovne prostorije čistima i urednima.
U poslovnoj zgradi treba vladati red i mir koji omogućuje normalnu radnu atmosferu. Svi korisnici poslovne zgrade obvezni su poštivati kućni red i ne remetiti mir ostalih, odnosno svima omogućiti nesmetani rad.
Natpisi, tj. ploče s imenima zakupaca ili njihove tvrtke, su naznačene na totemu smještenom uz Poljičku cestu na zapadnom dijelu zgrade.
Svaki novi zakupac mora se pobrinuti da ustupi svoje poslovne podatke i logotip Adriatic.hr-u za potrebe izrade natpisa na totemu te snositi trošak izrade i njihovo postavljanja.
Ako je u mogućnosti, Adriatic.hr će ponuditi svojim zaposlenicima određeni broj parkirnih mjesta i garaža za automobile i motore u garažnim prostorima poslovne zgrade.
Ovlaštena osoba Adriatic.hr-a za tehničke poslove određuje raspored parkirnih mjesta i garaža, a korisnici zgrade se obvezuju poštovati taj raspored. Zakupac može u najam uzeti određeni broj parkirnih mjesta i garaža za automobile u garažnim prostorima poslovne zgrade.
Ako zaposlenici, zakupci i njihovi gosti nemaju osigurano parkirno mjesto, nije im dozvoljen ulaz u garažne prostore poslovne zgrade.
Ispred zgrade predviđen je prostor za parkiranje bicikala pa je njihovo parkiranje na nekom drugom mjestu, u području oko poslovne zgrade i u njoj, zabranjeno.
Svim korisnicima poslovne zgrade i gostima zabranjuje se vožnja, privremeno zaustavljanje i parkiranje motornih vozila na vatrogasnim prilazima, kao i na dvorišnom prostoru poslovne zgrade u granicama katastarske čestice na kojoj je poslovna zgrada sagrađena.
Dvorišni prostori oko poslovne zgrade su zone isključivo pješačkog karaktera. Korisnici se imaju pravo koristiti protupožarnim putem s južne strane zgrade isključivo za dobavu/opskrbu robom svojih poslovnih prostora, te prilikom useljenja/iseljenja. Svako takvo korištenje treba biti u skladu s važećom prometnom signalizacijom.
Svaki zakupac će dobiti poštanski sandučić i pripadajući ključ. Poštanski sandučići se nalaze uz glavna ulazna vrata.
Zaposlenici Adriatic.hr-a se s ovim Kućnim redom upoznaju zajedno s upoznavanjem odredbi Adriatic.hr Pravilnika o radu.
Prilikom potpisivanja Ugovora o zakupu, zakupci se obavještavaju o Internet adresi na kojoj je ovaj kućni red objavljen. Zakupci su dužni pravila Kućnog reda prenijeti svojim zaposlenicima, poslovnim partnerima i gostima, brinuti da se od strane navedenih sve odredbe ovog Kućnog reda poštivaju u cijelosti, te preuzimaju punu odgovornost u slučaju njihovog kršenja odredbi ovog Kućnog reda.
Za slučaj nepridržavanja odredbi ovog Kućnog reda ovlaštena osoba Adriatic.hr će poslati pisano upozorenje prekršitelju da uskladi svoje ponašanje s odredbama ovog Kućnog reda. Za slučaj da pisano upozorenje ne rezultira pozitivnim promjenama u ponašanju prekršitelja, Adriatic.hr je u mogućnosti otkazati ugovor o radu svojim zaposlenicima, te ugovor o zakupu zakupcima. Alternativno, Adriatic.hr je u mogućnosti zakupcima naplatiti kaznu zbog nepridržavanja odredbi ovog Kućnog reda. Iznos kazne je prepušten diskrecionoj ocjeni Adriatic.hr-a, a kreće se od minimalnog iznosa 30 EUR + PDV, do maksimalnog iznosa koji je ekvivalentan mjesečnom iznosu zakupnine uvećano za PDV.Za isti prekršaj u toku jednog radnog dana Adriatic.hr može izreći jedno upozorenje, te naplatiti jednu kaznu.
Ovaj Kućni red stupa na snagu danom objave na Internet adresi www.adriatic.hr/kucni-red.