noscript
Kontakt telefon
Hrvatska
+385 21 456-456
Radno vrijeme
Pon - Sub
08:00h - 22:00h
Ned
10:00h - 22:00h

Refundacija kišnih dana

Refundacija kišnih dana

Ako vam ljetovanje na Jadranu pokvare kišni dani, Adriatic.hr će vam nadoknaditi štetu. Vratit ćemo vam čak 50% - 100% iznosa uplaćenog za privatni smještaj, za odgovarajući broj kišnih dana.

Jedino što trebate učiniti je prilikom rezervacije uplatiti osiguranje (o visini uplate osiguranja ovisi i iznos povrata novca) te nam poslati ispunjenu potvrdu da su vremenski uvjeti onemogućili kvalitetno iskorištavanje dana ljetovanja, tj. da je bio kišni dan (ili više njih).

Detalje posebne ponude "Refundacija kišnih dana" pročitajte u uvjetima:

  • kako se definira kišni dan
  • visine osiguranja i iznosi refundacija
  • način pribavljanja potvrde i slanja agenciji

Uvjeti:

  1. U slučaju da goste na ljetovanju iznenade kišni dani, Adriatic.hr garantira refundaciju, uz uvjet da su uplatili osiguranje za slučaj kišnih dana.
  2. Kišni dan definira se kao dan u kojem je od 10 h do 18 h neprestano padala kiša, zbog čega gost nije mogao kvalitetno iskoristiti dan odmora.
  3. Refundacija za kišne dane kompenzira se u vidu popusta na rezervaciju privatnog smještaja u idućoj sezoni. Ako gost ne iskoristi popust u sljedećoj sezoni, gubi pravo na njega.
  4. Osiguranje se može uplatiti samo za rezervacije privatnog smještaja u Hrvatskoj i ne može biti uplaćeno naknadno.
  5. Osiguranje nije moguće uplatiti ako gosti rezerviraju privatni smještaj, a dolazak je u narednih 8 dana.
  6. Osiguranje nije moguće uplatiti za regiju Lika.
  7. Iznosi osiguranja i popusta:

    Regija Termin rezervacije Visina uplate osiguranja * Visina refundacije **
    Dalmacija srpanj, kolovoz 1,25% 50,00%
    3,75% 100,00%
    lipanj, rujan 2,50% 50,00%
    5,00% 100,00%
    Istra i Kvarner lipanj, srpanj, kolovoz, rujan 2,50% 50,00%
    5,00% 100,00%
    Lika - - -
    * Iznos uplate osiguranja obračunava se na ukupnu cijenu smještaja (bez dodatnih usluga i boravišne pristojbe)
    **Iznos refundacije obračunava se na dnevnu cijenu smještaja za kišni dan (bez dodatnih usluga i boravišne pristojbe)
  8. Procedura:

    Da bi na temelju uplaćenog osiguranja gost dobio povrat novca, Adriatic.hr-u treba predočiti pisanu potvrdu.

    Potvrdu daje iznajmljivač ili najbliža turistička zajednica (kada je gost smješten u kući gdje ne borave iznajmljivači). Potvrdom iznajmljivač ili turistička agencija svjedoči da je konkretnog dana bio kišni dan (prema gorenavedenoj definiciji kišnog dana).

    Gost mora agenciji dostaviti potvrdu faksom, e-mailom ili MMS-om (sadržaj MMS-a treba biti fotografija potvrde), najkasnije do podneva idućeg dana, kako bi agencija mogla provjeriti istinitost navoda. Ako se zareda više kišnih dana, potvrda se šalje za sve dane odjednom, do podneva dana koji slijedi iza posljednjeg kišnog dana.

Live Chat Možemo li vam pomoći?
Adriatic.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica, slažete se s njihovim korištenjem. Saznajte više... Zatvori