
Ako vam ljetovanje na Jadranu pokvare kišni dani, Adriatic.hr će vam nadoknaditi štetu. Vratit ćemo vam čak 50% - 100% iznosa uplaćenog za privatni smještaj, za odgovarajući broj kišnih dana.
Jedino što trebate učiniti je prilikom rezervacije uplatiti osiguranje (o visini uplate osiguranja ovisi i iznos povrata novca) te nam poslati ispunjenu potvrdu da su vremenski uvjeti onemogućili kvalitetno iskorištavanje dana ljetovanja, tj. da je bio kišni dan (ili više njih).
Detalje posebne ponude "Refundacija kišnih dana" pročitajte u uvjetima:
| Regija | Termin rezervacije | Visina uplate osiguranja * | Visina refundacije ** |
|---|---|---|---|
| Dalmacija | srpanj, kolovoz | 1,25% | 50,00% |
| 3,75% | 100,00% | ||
| lipanj, rujan | 2,50% | 50,00% | |
| 5,00% | 100,00% | ||
| Istra i Kvarner | lipanj, srpanj, kolovoz, rujan | 2,50% | 50,00% |
| 5,00% | 100,00% | ||
| Lika i Gorski kotar, Kontinentalna Hrvatska | - | - | - |
Da bi na temelju uplaćenog osiguranja gost dobio povrat novca, Adriatic.hr-u treba predočiti pisanu potvrdu.
Potvrdu daje iznajmljivač ili najbliža turistička zajednica (kada je gost smješten u kući gdje ne borave iznajmljivači). Potvrdom iznajmljivač ili turistička agencija svjedoči da je konkretnog dana bio kišni dan (prema gorenavedenoj definiciji kišnog dana).
Gost mora agenciji dostaviti potvrdu faksom, e-mailom ili MMS-om (sadržaj MMS-a treba biti fotografija potvrde), najkasnije do podneva idućeg dana, kako bi agencija mogla provjeriti istinitost navoda. Ako se zareda više kišnih dana, potvrda se šalje za sve dane odjednom, do podneva dana koji slijedi iza posljednjeg kišnog dana.