Radno vrijeme Icon clock Knjiga gostiju Icon guestbook Kontakt Icon phone

FAQ


PRIVATNI SMJEŠTAJ

  1. Jednostavna pretraga:

    Naslovnica / Odaberite vrstu smještaja u tražilici / Datum boravka / Broj osoba / Lokaciju / Kliknite na "Traži"

  2. Pretraga po karti:

    Naslovnica / Kliknite na "Pretraga po karti" u tražilici / Kliknite na regiju / Kliknite na županiju / Kliknite na grad / Kliknite na "Prikaži ponudu" u desnom kutu

  3. Detaljna pretraga:

    Naslovnica / Kliknite na "Detaljna pretraga" u tražilici / Odaberite ponuđene detaljne parametre / Kliknite "Traži"

  1. Odradite "Jednostavnu pretragu" / Kliknite na "Detaljna prezentacija" odabranog smještaja:
    • Unesite datume i broj osoba u obrazac "Kalkulacija/Rezervacija" i kliknite na "Nastavi" (Ovdje možete ukoliko je to potrebno, odjednom odabrati i rezervirati više soba ili apartmana u istoj kući ako ih ima u ponudi klikom na "Dodaj još jedinica")
    • Ispunite osobne podatke (ili ih unesite prijavom na Facebook/Google ili kao Postojeći korisnik) i kliknite na "Nastavi"
    • Ako imate posebnih zahtjeva, ili želite napisati da Vas je netko preporučio, ostavite poruku ili posebnu napomenu agenciji i označite da se slažete sa uvjetima poslovanja (Ako nemate posebnih zahtjeva bolje je prostor za napomenu ostaviti praznim jer će se na taj način Vaš zahtjev brže obraditi!)
    • Kliknite na "Nastavi"
    • Vaša rezervacija uspješno je zaprimljena, a Vi možete odmah platiti kreditnom karticom (Visa/Mastercard)! Ukoliko ne želite platiti odmah ili ne želite platiti kreditnom karticom uopće, u roku od nekoliko minuta dobit ćete e-mail s uputama za plaćanje
  2. U bilo kojem trenutku pritiskom na link "Detaljna kalkulacija" dobit ćete detaljan izračuna cijene i dinamiku plaćanja. Za dodatnu pomoć kod rezervacije javite se telefonom na +385 21 456 456, kliknite na "Kontakt" pri vrhu Naslovnice i ispunite obrazac za upit ili e-mailom na info@adriatic.hr
NAPOMENA: Ukoliko ste došli do detaljne prezentacije smještaja, ali ne vidite cijene (crtice umjesto cijena) ili ne postoji obrazac "Kalkulacija/Rezervacija", znači da je taj smještaj trenutno povučen iz prodaje, ali može biti tu već za nekoliko dana. Posjetite nas opet ili nas kontaktirajte putem chata, telefona ili e-maila. Naši zaposlenici iz podrške rado će Vam dati informacije!

Da biste potvrdili rezervaciju potrebno je uplatiti iznos naznačen kao 'akontacija' za vrijeme rezervacijskog procesa – nekad je to cijeli iznos, ali u većini slučajeva jednu trećinu iznosa plaćate odmah, a ostatak direktno iznajmljivaču, na licu mjesta.

Ukoliko ste prilikom rezervacije odmah izvršili plaćanje kreditnom karticom, smatrajte da je rezervacija s Vaše strane potvrđena! Vašu ćemo karticu teretiti samo za slučaj kad je termin potvrđen i sa iznajmljivačeve (domaćinove) strane.

Ukoliko niste izvršili plaćanje kreditnom karticom tijekom rezervacijskog procesa, možete platiti u roku od 24 sata od potvrde raspoloživosti. Sve podatke koji su Vam potrebni pri uplati poslat ćemo Vam na e-mail adresu koju ste naznačili kada ste izvršili rezervaciju putem naše stranice.

Nakon što agencija na svome računu zaprimi uplatu, na e-mail adresu Vam stiže Vaučer kao potvrda rezervacije sa svim detaljima o iznajmljivaču.

Nakon što agencija na svome računu zaprimi uplatu, na Vašu e-mail adresu stiže Vam Vaučer kao potvrda rezervacije, sa svim relevantnim podacima.

Vaučer je potrebno isprintati i ponijeti sa sobom na putovanje kao legitimni dokaz o potvrđenoj i plaćenoj rezervaciji koji ćete priložiti iznajmljivaču po dolasku. Ne zaboravite tražiti da Vam iznajmljivač potpiše primitak ostatka novca na Vašoj kopiji Vaučera!

Plaćanje se vrši isključivo u eurima:

  • Kreditnom karticom (Visa/MasterCard/Maestro) možete platiti tijekom rezervacijskog procesa ili kasnije linkom iz e-maila koji dobijete s uputama o plaćanju
  • Bankovnom doznakom: Sve podatke koji su Vam potrebni pri uplati poslat ćemo Vam na e-mail adresu koju ste naznačili kada ste izvršili rezervaciju putem naše stranice

Po izvršenju uplate rezervacija je potvrđena i kao potvrdu agencija Vam u što kraćem roku putem e-mail adrese koju ste naveli šalje Vaučer sa svim kontakt podacima iznajmljivača i smještaja gdje ćete boraviti.

Poželjno je javiti se privatnim iznajmljivačima pred dolazak. U Vaučeru ćete dobiti kontakt podatke iznajmljivača, točne GPS koordinate objekta i QR Kod preko kojega možete preuzeti upute za dolazak do objekta.

Najaviti se možete SMS porukom ili pozivom i pitati iznajmljivača dodatne informacije o smještaju koje Vas zanimaju.

Ukoliko želite izmijeniti ili otkazati uvjete rezerviranog smještaja, morate to učiniti pisanim putem (e-mailom).

Promjena parametara nakon početka korištenja zakupljene usluge nije moguća. Postoji mogućnost novčane naknade pri nastanku izmjene i/ili otkaza rezervacije.

U slučaju izmjene rezervacije ovisno o vremenu kada izmjena nastaje, agencija naplaćuje fiksni administrativni trošak.

U slučaju otkaza rezervacije također se naplaćuje trošak kao određeni postotak od ukupnog iznosa, ovisno o vremenu kad je otkaz nastao.


Sve naknade propisane su u članku "PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ" u općim uvjetima.

Konkretni Uvjeti izmjene i otkaza rezervacije za Vašu rezervaciju će biti navedeni u Vaučeru.

Ukoliko iznajmljivač nije u mogućnosti pružiti uslugu smještaja na sami dan dolaska, potrebno je javiti se agenciji kako bi se pronašla ista ili bolja kategorija alternativnog smještaja. Napominjemo da su ovakve situacije izrazito rijetke.

U slučaju nemogućnosti pronalaska alternativnog smještaja o trošku Agencije, gost ostvaruje 100% povrata novca. U slučaju povrata uplaćenog iznosa gost nema pravo potraživati naknadu bilo kakvih dodatnih troškova vezanih uz njegovu rezervaciju.

Agencija je dužna sve goste koji su uplatom akontacije potvrdili svoj dolazak izvijestiti o promjeni u rezervaciji ili o otkazu odmah nakon nastupanja izvanrednih okolnosti te ponuditi alternativno rješenje (novi smještaj, alternativni termin, povrat novca...), ovisno o trenutku u kojem je otkaz nastao. U tom slučaju naravno nema otkaznih troškova za gosta!

Ukupan dojam o boravku u objektu koji ste rezervirali koristeći usluge Adriatic.hr možete napisati koristeći personalizirani link, koji Vam agencija šalje nakon isteka datuma Vaše rezervacije. Svi takvi dojmovi vidljivi su na stranici pripadajućeg smještaja.


Vaše mišljenje o radu naše agencije možete napisati u našoj Knjizi gostiju.

Svi podaci kreditnih kartica su zaštićeni i mogu se koristiti isključivo za jednokratnu naplatu rezervacije kako je određeno u Općim uvjetima pružanja usluga smještaja.


Svi podaci o kreditnim karticama šalju se direktno sustavu za naplatu i ne pohranjuju se u Agenciji.

Ukoliko pregledavate smještaj na našim stranicama i ne možete se odlučiti koji želite rezervirati, ako želite odložiti tu odluku za kasnije ili pokazati izabrane objekte obitelji, preporučamo da se registrirate na našoj stranici kako biste mogli sačuvati takve liste.


Kao naš registrirani korisnik dobivate:
  • mogućnost spremanja omiljenih objekata u "Uži izbor" gdje će oni ostati sačuvani sve dok ih ne odlučite izbrisati
  • klikom na gumb "Usporedba" mogućnost brze i jednostavne usporedbe objekata koje ste sačuvali
  • popust kod druge te svake iduće rezervacije
  • mogućnost da ostavite komentar i ocjenu na smještaj u kojem ste boravili, i podijelite svoja iskustva s drugim korisnicima

Neki od naših gostiju, primjerice stanovnici Rusije ili Ukrajine, još od ulaska Hrvatske u Europsku Uniju za ljetovanje u Hrvatskoj ili tranzit preko Hrvatske trebaju podnijeti zahtjev za izdavanje turističke ili tranzitne vize.

Svi korisnici usluga Adriatic.hr koji su za boravak u Hrvatskoj trebali vizu mogu refundirati trošak vize. Saznajte sve o povratu troškova vize.